Nightmare..

Yo, aku terjaga sbb aku dapat mimpi buruk ttg hamster aku. Orang kata kalau pikir sgt ttg sesuatu, boleh bawa sampai ke mimpi. Tapi, serius, aku tak pun pikir ttg hamster aku sblum aku tidur td, tapi aku mimpi jugk.

Kalau betul la mimpi aku tu, aku mesti rasa serba salah yg teramat sgt. Sbb Ciko dlm keadaan teruk, sakit shingga matanya tertutup dn telinganya cedera. Billy mati or survive. Anak2 hamster yg lain dalam kelaparan teramat sangat. Dan ada sesetengah daripada hasmter aku jadi gila.

Wah! Mudah2an itu hanyalah mimpi semata2.

Apa2pun, wahai hamsterku sekalian, maaafkan aku sbb aku bg/jual korang kat orang lain. Aku terpaksa buat cm tu, okay? Demi mematuhi arahan orang tuaku. Maafkan aku sbb gagal bagi kehidupan yang terbaik buat korang sume.

Aku doakan yang terbaik utk kalian. Maafkan aku lagi.... Kepada manusia yg membeli dan mengambil hasmter aku tu, tolonglah bagi diaorang makan secukupnya, ganti air dan bersihkan sangkar mereka selang seminggu kalau malas pun. Jangan aniaya binatang. Please. Kalau aku boleh jaga, aku jaga mereka, tapi.................

0 comments:

Post a Comment